
Ved Lysfesten 2026 kunne Ollerup Bunkermuseum præsentere nye rammer og udvidelser til museets udstilling.
Projektet er blevet muligt takket være støtte fra Svendborg Kommunes borgerbudget, hvor lokale foreninger kan søge midler til aktiviteter og udvikling i lokalområdet.
Gennem ansøgning via Projekt 5762 blev der bevilget 7.000 kr. til museet, som målrettet blev anvendt til nye rammer og formidling i udstillingen.


